S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Ok


Obchodní podmínky

Základní ustanovení

 

1.1. Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 SB, občanský zákoník postup při prodeji zboží v internetovém obchodě Baryko, mezi prodávajícím a kupujícím. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese https://www.baryko.cz. Prodávající: dle těchto Obchodních Podmínek je dodavatel (taktéž provozovatel) František Voltr, se sídlem Smetanovo nábřeží 1182/2, 500 02 Hradec Králové. Dodavatel je zapsán v ŽR. Dodavatel není plátcem DPH. 

IČ: 01611496 

Email: info@baryko.cz 

mobil: +420 703 125 837 

Číslo účtu při platbě v České republice. 

Číslo účtu: 123 - 4986510207 / 0100 Komerční banka

Číslo účtu při platbě ze zahraničí. 

Číslo účtu ve formátu IBAN: CZ91 0100 0001 2349 8651 0207

Číslo BIC: KOMBCZPP

 

1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy kupující, který chce nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti, nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání. 

1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. 

1.4. Komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována výhradně elektronickou poštou. 

1.5. Předmětem prodeje jsou chovatelské potřeby, nové a použité knihy, kde stav knih odpovídá stáří a míře opotřebení. 

1.6. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. 

 

Uživatelský účet

2.1. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám. 

2.2. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 12 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek). 

2.3. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob. 

 

Uzavření kupní smlouvy

3.1. Seznam zboží na stránkách je katalogem běžně dodávaného zboží 

3.2. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. Pro ostatní státy bude po odeslání objednávky kolik se má platit za balení a dopravu posláno dodatečně. 

 

3.3. Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží. Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží (kupující může měnit údaje, které do objednávky vložil) zákazník bude vyzván k jejímu odsouhlasení. 

3.4. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. 

3.5. K objednání zboží zákazník řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku závazně potvrdí. Řádně vyplněná a odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. 

3.6. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce. 

3.7. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně, telefonicky, elektronickou poštou). 

3.8. Všechny ceny zboží jsou konečné a jsou platné v momentě uskutečnění objednávky a jsou uvedeny v českých korunách. Objednávky pro Českou republiku budou účtovány v českých korunách. 

3.9. Kupující či prodávající bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči prodávajícímu. 

3.10. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.  

 

 

Platební podmínky

4.1.  Platba předem v České republicena účet č. 123 - 4986510207 / 0100. Platbu je možné provést bezhotovostním převodem nebo složenkou. Jako variabilní symbol uvedete číslo objednávky, které obdržíte v potvrzovacím e-mailu. 

Platba předem ze zahraničí : 

Číslo účtu ve formátu IBAN: CZ91 0100 0001 2349 8651 0207                    

Číslo BIC: KOMBCZPP

Platbu je možné provést bezhotovostním převodem nebo složenkou. Jako variabilní symbol uvedete číslo objednávky, které obdržíte v potvrzovacím e-mailu. 

 

Online platba: Online platby pro nás zajišťuje Platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. 

Online platba kartou: Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní Platební brányComGatezadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky. Po dokončení platby budete přesměrování zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.  

 

Platba bankovním převodem:Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební bránaComGatevás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. Po dokončení platby budete přesměrování zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.  

Doprava zdarma při objednávce nad 399 Kč jen pro Českou republiku (Zásilkovna.cz, Balík Do balíkovny).

Doprava zdarma při objednávce nad 799 Kč jen pro Českou republiku (Balík na poštu, Balík Do ruky).

Při dopravě zdarma platba provedena dobírkou je účtováno 30 Kč, online platba kartou a nebo převodem je zdarma.

Platba za poštovné při platbě předem: Platbu předem lze provést pro všechny státy. 

 Česká pošta (Balík Do ruky) – (platba předem, online platba kartou) 99 Kč (Česká republika). 

 Česká pošta (Balík Na poštu) – (platba předem, online platba kartou) 99 Kč (Česká republika). 

 Česká pošta (Balík Do balíkovny) zásilky do 12 kg – (platba předem, online platba kartou) 59 Kč (Česká republika). 

 Zásilkovna.cz – zásilky do 4,5 kg – (platba předem, online platba kartou) 79 Kč (Česká republika).

 

Platba dobírkou při převzetí zboží: Platbu dobírkou lze provést jen pro Českou republiku pro ostatní státy to nelze. 

Česká pošta (Balík Do ruky) – dobírka 129 Kč (Česká republika).

Česká pošta (Balík Na poštu) – dobírka 129 Kč (Česká republika).

 Česká pošta (Balík Do balíkovny) zásilky do 12 kg – dobírka 89 Kč (Česká republika). 

Zásilkovna.cz – zásilky do 4,5 kg – dobírka 89 Kč (Česká republika).

4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží. 

4.3. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. 

4.4. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží. 

4.5. V případě, že zásilka bude vyšší hmotnosti, budete informováni o možnostech jiného řešení. 

4.6. Případě platby na dobírku je kupní cena splatná  pří převzetí 

zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy. 

4.7. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího nebo společně se zbožím. 

 

Dodací podmínky a přeprava

5.1. Zboží odesíláme prostřednictvím České pošty s. p., Zásilkovna.cz. 

5.2. Zakoupené zboží  bude dodavatelem odesláno prostřednictvím České pošty s.p., Zásilkovna.cz. 

Objednávky posíláme od pondělí do pátku. Objednávka musí být přijata den předem do 14 hodin a při platbě předem zaplacena. 

5.3. Podmínky převzetí zboží včetně odpovědnostních vztahů naleznete na stránkách České pošty s. p., Zásilkovna.cz. 

5.4. Osobní odběr není možný. 

5.5. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Pokud kupující nepřevezme zboží, je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit. 

5.6. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. 

5.7. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a reklamačnímu oddělení Baryko na e-mail: info@baryko.cz. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce a reklamační oddělení Baryko na e-mail: info@baryko.cz v závislosti na druhu Vámi vybrané přepravy. Reklamovat je nutné celou zásilku. 

 

Česká pošta 

oznamte osobně do 24hod na jakékoliv pobočce pošty. 

Formulář České pošty PROHLÁŠENÍ – NÁHRADA ŠKODY vyplňte část B. Právo na náhradu škodu níže uvedeným způsobem 

 

 

Zásilkovna 

Zavolejte na zákaznický servis +420 216 216 516 

 

 

6.1. Odstoupení od smlouvy zákazníkem 

6.1.1.  Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. 

6.1.2. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal. Ostatní zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené a je-li to možné, v původním obalu 

6.1.3.  Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit má kupující právo v souladu s § 1829. odst. 1  občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží (zboží musí prokazatelně posláno prodávajícímu do 14 dnů od převzetí). V případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Kupující posílá zboží na vlastní náklady. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí prodávající). Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou, je skutečně vynaloženým nákladem poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. V případě vrácení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Vrácení zboží zašlete na adresu František Voltr, Smetanovo nábřeží 1182/2, 500 02 Hradec Králové. Peníze za zboží včetně poštovného (tj. původní zaslání zboží od prodávajícího ke kupujícímu) Vám budou vráceny do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.  

6.1.4. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na  úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. 

 

6.2. Postup při odstoupení od smlouvy zákazníkem do 14 dnů 

6.2.1. Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikující zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím). 

6.2.2. Až zboží budete posílat zpět, připojte průvodní dopis – vytiskněte a vyplňte připravený formulář (pro výměnu a vrácení zboží), nebo dopis napište ručně a vyplňte požadované údaje uvedené ve formuláři.  

6.2.3. Ke zboží přiložte kopii faktury. 

6.2.4. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí prodávající). 

 

Práva z vadného plnění

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů). 

7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal.   

Má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a nazákladě reklamy jimi prováděné. 

Zbožíse hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá. 

Zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podlesmluveného vzorku nebo předlohy. 

Zbožíje v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti.  

Zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů. 

7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2. obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. 

7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. 

7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. 

7.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.  

 

 

8. Zrušení objednávky

Dodavatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku zákazníka: 

8.1. Pokud by nebylo možné dodat všechno objednané zboží zákazníkem. 

8.2. Nebo pokud zákazník vyplní nesprávné resp. nepřesné dodací údaje. 

8.3. Pro dodání jiného počtu zboží si zákazník vytvoří novou objednávku 

8.4. Pokud zákazník při výběru platby předem neuhradí kupní cenu do 7 dnů od vytvoření objednávky. 

8.5. Neuhradí-li zákazník plnou kupní cenu vč. nákladů na dopravu. 

8.6 Pokud zákazník chce dodat zboží v termínu, který není možný splnit. 

8.7. Po dohodě s kupujícím. 

 

 

9. Záruční podmínky a reklamace

9.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 612 a násl. občanského zákoníku). 

9.2. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. 

9.3. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobků v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. 

9.4. Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. Záruční doba uvedena na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ). 

9.5. Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek – týká se především krmiv). Na použité zboží je záruka 12 měsíců. 

9.6. V případě, že věc pří převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou: není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl, nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci, nebo pokud se neprokáže opak. 

9.7. Reklamované zboží je vhodné posílat v originálním obalu nebo v jiném pevném obalu, dodavatel neručí za poškození před přijetím zásilky. Reklamované zboží posílejte se všemi částmi.  

9.8. Kupující posílá zboží na vlastní náklady. V případě potvrzení oprávněnosti reklamace, má kupující právo požadovat náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace (poštovné, náklady na přepravu. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí prodávající). 

10.1.  Postup reklamace 

10.1.1. Pokud se rozhodnete reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě, kontaktujte nás na e-mail: pet@baryko.com nadepsaný ''reklamace'', kde uvede zejména název zboží, číslo prodejního dokladu a popis závady/poškození. 

10.1.2. Zákazníkovi se ozveme a domluvíme reklamaci. 

10.1.3. Zboží vracejte čisté s veškerým příslušenstvím, pokud možno v původním obalu a nebo v jiném pevném obalu, dodavatel neručí za poškození před přijetím zásilky. 

10.1.4. Až zboží budete posílat zpět, připojte průvodní dopis – vytiskněte a vyplňte připravený formulář (reklamační protokol), nebo dopis napište ručně a vyplňte požadované údaje uvedené ve formuláři.  

10.1.5. Ke zboží přiložte kopii faktury. 

10.1.6. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí prodávající). 

 

10.2. Vyřízení reklamace 

10.2.1. Dodavatel o reklamaci rozhodne do 3 pracovních dní od doručení a vyrozumí kupujícího e-mailem. Reklamace bude vyřízena bez zbytečných odkladů, nejpozději do 30 dnů ode dne doručení reklamovaného zboží, pokud se prodávající a kupující nedohodne na delší lhůtě. 

 

Další práva a povinnosti smluvních stran

11.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží. 

11.2. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením. 

11.3. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu. 

11.4. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu 

ustanovení § 1826 a odst. 1 písm. e) občanského zákoníku. 

11.5. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahu třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením. 

11.6. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy. Informaci o vyřízení stížností kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. 

11.7. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa:http://adr.coi, cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. 

11.8. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line). 

11.9. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. 

11.10. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku. 

 

 

 

12.Ochrana osobních údajů -Informace o zpracování osobních údajů, přístup k osobním údajům 

12.1. Základní ustanovení 

12.1.1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je František Voltr, IČO: 01611496 se sídlem v Hradci Králové  

(dále jen: „správce“). 

12.1.2. Kontaktní údaje správce jsou adresa: Smetanovo nábřeží 1182/2, 500 02 Hradec Králové  
email: info@baryko.cz 
telefon: +420 703 125 837 

11.1.3. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů. 
 

12.2. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů 

12.2.1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky. 

12.2.2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy. 

12.2.3. Správce provádí profilování tedy systémové vyhodnocování nákupů provedených zákazníkem tak, aby mohl zákazníkovi nabídnout produkty pro konkrétní druh zvířete, pro které již v minulosti nakupoval či nabídnout obdobné produkty, které již zákazník nakupoval. 

12.2.4. Pro splnění účelu "Připomenutí objednávky", které si zákazník nastavil, zpracováváme vedle osobních údajů zákazníka také informace o hmotnosti zvířete, které vlastníte, jeho věku a druh zvířete případně jeho počet, konkrétně zda jde o psa, štěně, více psů či štěňat, kotě, kočku, více koček či koťat. 

12.2.5. Pro účely nastavení slevy pro chovatelskou stanici správce zpracovává dokumenty prokazující vlastnictví chovatelské stanice a tedy i případné osobní údaje v těchto dokumentech uvedené. 

 

12.3. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů 

12.3.1. 

Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je Plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR.

Oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasíláníobchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR, v případě, že z Vaší strany došlo k objednávce zboží nebo služby. 

Udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro konkrétní účely zpracování (zejména se zasíláním obchodních sdělení anewsletterů, a nastavení služby "hlídací pes", připomenutí objednávky), v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby. 

12.3.2. Účelem zpracování osobních údajů je 

Vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit.

Zasílání obchodních sdělení a činěnídalších marketingových aktivit. 

Umožnění členství zákazníka ve věrnostním programu v případě registrace do věrnostního programu zejména možnost snazšího využívání některých funkcí e-shopu, možnost hodnotit a komentovat produkty nabízené e-shopema možnost nakupovat se slevou dle podmínek věrnostního programu. 

Zaslání upozornění na naskladnění položky, v případě nastavení "Hlídacího psa".

Zaslání "Připomenutí objednávky", jež si zákazník nastavil.

12.3.3. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. 

 

12.4. Doba uchovávání údajů 

12.4.1. Správce uchovává osobní údaje 

Po dobu nezbytně nutnou pokud jsou data zpracovávána pro účel realizace práv a povinností z kupní smlouvy uzavírané mezi kupujícím a prodávajícím, k vypořádání případných práv kupujícího z vadného plnění, ke splnění daňové povinnosti apod.

Po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, účasti ve věrnostním programu, resp. po dobu, než dojde ke zrušení odběru obchodních sdělení anewsletterů ze strany zákazníka, u nějž jsou osobní údaje zpracovávány na základě oprávněného zájmu správce, nejdéle 3 roky.  

Po dobu, než je zákazníkovi zaslána emailová notifikace o naskladnění zboží („Hlídací pes“), případně po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely "Hlídacího psa", tedy zaslání emailové notifikace o naskladnění zboží, nejdéle 6 měsíců od udělení souhlasu.
• Po dobu, než je zákazníkovi zaslána připomínka k nákupu („Připomenutí objednávky“), případně po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely "Připomenutí objednávky", tedy zaslání připomínky k nákupu, se kterou uživatel vyslovil souhlas, nejdéle 6 měsíců od udělení souhlasu. 

12.4.2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže. 

 

12.5. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce) 

12.5.1. Příjemci osobních údajů jsou dopravci, poskytovatel e-shopu, společnost ComGate Payments, a.s. a konzultační společnost e-commerce, Heureka.cz.                                    

• Podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy.       

• Zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu.                                                                                         

• Zajišťující marketingové služby.                                                                               

• Zajišťující účetní a daňové služby.                                                                            

12.5.2. V případě, že je dodání zboží realizováno přes externí sklad, je příjemcem osobních údajů také poskytovatel služby dropshipping.  

 

12.6. Vaše práva 

12.6.1. Za podmínek stanovených v GDPR máte 

Právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR

Právo opravu osobních údajů dlečl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR. 

Právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.

Právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR. 

Právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.

Právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. I těchto podmínek.

12.6.2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů. 

 

12.7. Podmínky zabezpečení osobních údajů 

12.7.1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů. 

12.7.2. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby. 

 

12.8. Závěrečná ustanovení osobních údajů 

12.8.1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte. 

12.8.2. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách. 

 

 

Zasílání obchodních sdělení a ukládánícookies 

13.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl.13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů 

kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu. 

13.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat. 

 

Zpětný odběr elektrozařízení 

František Voltr (obchod Baryko) tímto informuje Kupujícího, že zajišťuje zpětný odběr elektrozařízení. Zpětný odběr elektrozařízení je prováděn na základě znění Zákona o odpadech. Při koupi nového elektrospotřebiče má zákazník právo odevzdat bezplatně elektrospotřebič stejného typu v režimu kus za kus.  Nebo objednat zpětný odběr žádostí zaslanou na email: info@baryko.cz. Zákazník je dále oprávněn odevzdat elektrozařízení, elektroodpad či baterie nebo akumulátory na sběrných místech společnosti Asekol a.s. uvedených na jejích webových stránkách http://www.asekol.cz/asekol/. Na těchto stránkách jsou rovněž uvedeny negativní účinky látek používaných v bateriích nebo akumulátorech, dále grafické symboly pro oddělený sběr, informace o provádění odděleného sběru a jeho významu. Zákazník je také oprávněn vrátit elektrozařízení, elektroodpad či baterie nebo akumulátory ve sběrnách určených ke sběru uvedeného odpadu v příslušné obci. 

 

 

Doručování

Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu. 

 

 

Závěrečná ustanoveníobchodních podmínek 

16.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I). 

14.2. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. 

14.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná. 

14.4. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Smetanovo nábřeží 1182/2, 500 02 Hradec Králové, adresa elektronické pošty info@baryko.cz, mobil +420 703 125 837. 

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem od 1. 5. 2021. 

Dodavatel si vyhrazuje  právo obchodní podmínky měnit. Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách www.baryko.cz.

 

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

ZmMwNGY