S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Ok


Reklamační řád

 Výměna a vrácení zboží

 

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zboží (zboží musí být prokazatelně posláno do 14 dnů prodávajícímu od převzetí). S výjimkou audionahrávek a multimediálních CD-ROM u kterých byl porušen obal, ostatní zboží nesmí být poškozené nebo jinak znehodnocené a je li to možné, v původním obalu. Kupující posílá zboží na vlastní náklady. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí prodávající. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vráceny. Peníze za zboží včetně poštovného (tj. původní zaslání zboží od prodávajícího ke kupujícímu) Vám budou vráceny do 14 dnů. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícímu na vrácení kupní ceny. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou, je skutečně vynaloženým nákladem poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. V případě vrácení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu. Žádné další poplatky nejsou účtovány. Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné co si zvolíte.

Výměnu či vrácení zboží zašlete na adresu František Voltr, Smatanovo nábřeží 1182, 500 02 Hradec Králové

 

 

Postupujte podle těchto bodů:

  1. Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
  2. Až zboží budete posílat zpět, připojte průvodní dopis - vytiskněte a vyplňte připravený formulář (pro výměnu a vrácení zboží), nebo dopis napište ručně a vyplňte požadované údaje uvedené ve formuláři.
  3. Ke zboží přiložte kopii faktury.
  4. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí prodávající).

 

 

 

Záruka

Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv). Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena Občanským zákoníkem. Záruční doba uvedena na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).

 

Reklamace

Pokud se na zakoupeném zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí objevila vada, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním a nebo běžným  opotřebením  má v této lhůtě právo zboží reklamovat. Reklamované zboží je vhodné posílat v originálním obalu nebo v jiném pevném obalu, dodavatel neručí za poškození před přijetím zásilky. Reklamované zboží posílejte se všemi částmi. Kupující posílá zboží na vlastní náklady.  V případě potvrzení oprávněnosti reklamace, má kupující právo požadovat náhradu nákladu účelně vynaložených při uplatnění reklamace (poštovné, náklady na přepravu. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí prodávající). Dodavatel o reklamaci rozhodne do 3 pracovních dní od doručení a vyrozumí kupujícího e-mailem. Reklamace bude vyřízena bez zbytečných odkladů, nejpozději do 30 dnů ode dne doručení reklamovaného zboží, pokud se prodávající a kupující nedohodne na delší lhůtě.

Výměnu či vrácení zboží zašlete na adresu František Voltr, Smetanovo nábřeží 1182, 500 02 Hradec Králové

 

 

Postupujte podle těchto bodů:

  1. Pokud se rozhodnete reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě, kontaktujte nás na e-mail nadepsaný reklamace, kde uvedete zejména název zboží, číslo prodejního dokladu a popis závady/poškození.
  2. Zákazníkovi se ozveme a domluvíme reklamaci.
  3. Zboží vracejte čisté s veškerým příslušenstvím, pokud možno v původním obalu a nebo v jiném pevném obalu, dodavatel neručí za poškození před přijetím zásilky.
  4. Až zboží budete posílat zpět, připojte průvodní dopis - vytiskněte a vyplňte připravený formulář (reklamační protokol), nebo dopis napište ručně a vyplňte požadované údaje uvedené ve formuláři.
  5. Ke zboží přiložte kopii faktury.
  6. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí prodávající).

 

 

 

Postup, že Vám přijde poškozená zásilka

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte!

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce a reklamační oddělení Baryko na e-mail: info@baryko.cz v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy. Reklamovat je nutné celou zásilku.

 

Česká pošta

oznamte osobně do 24hod na jakékoliv pobočce pošty.

Formulář České pošty PROHLÁŠENÍ – NÁHRADA ŠKODY vyplňte část B. Právo na náhradu škodu níže uvedeným způsobem

Zásilkovna

Zavolejte na zákaznický servis +420 216 216 516

 

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

ZThlMTRjOG